STİL SAHİBİ BAYANLAR

Daha şık, alımlı ve stil sahibi görünmenin yolları..



15 Haziran 2010

MARNİ

İtalyan bir marka olan Marni 1994'ten beri kolleksiyonlarında gece ve gündüz mükemmel kadını yaratmayı istiyor. Kıyafet konusunda iddialı olduğu kadar, ayakkabı, çanta ve aksesuarda da ön plana çıkıyor.


Kolleksiyon en çok farklılığıyla dikkat çekiyor. İlginç cazibesi, cesur grafikleri, acayip baskıları..

Rahatlık kadar şıklığa da önem veren Marni bol bol aksesuar kullanmaktan hiç çekinmiyor. Küpeler, büyük boncuklu kolyeler, bandanalar, ellerde kocaman çantalar, parlak ve şık ayakkabılar..




6 yorum:

yeşim dedi ki...

gördüğüm en stil sahibi bayanı blog başlığı yapmışsın daha ne olsun ...süper

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

hımm ben de çok seviyorum jennifer aniston'u yazacam en kısa zamanda, ama o resim sabit olmuyor ben konuya göre sık sık değiştiriyorum, beğendiğine sevindim:))

hayatımınherrengi dedi ki...

Bluzlar ve aksesuarlar çok hoş da açık ayakkabı içine çorap hele ki kısa çorap olayına hala alışamadım ben, baya itici geliyor ama modanın o inanılmaz gücü bunu da bize kabul ettiricek galiba(:

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

ben de çok yadırgıyorum,o güzelim ayakkabılar çirkin bir hal alıyor sanki..

Duygu Fedakar dedi ki...

evet ya hamamdaki kadınlar gibi ne öle açık ayakkabıya kap kalın çorap

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

hahah evet iyi benzetme çabuk geçer umarım kısa çorap ayakkabı modası,kötü görüntülere maruz kalıyoruz:))