STİL SAHİBİ BAYANLAR

Daha şık, alımlı ve stil sahibi görünmenin yolları..



18 Temmuz 2010

Ekrandaki.com

İnternetten alışveriş yapar mısınız bilmem ama ben birkaç yıldır yapıyorum ve bugüne kadar bir problemle karşılaşsam bile çözüme ulaştı. Yani biraz cesaretliyim bu konuda.. Ayrıca birçok site ürün iadesini kabul ediyor, sorun çıkaranla karşılaşmadım. Ben İzmir'de bulunmama rağmen oturduğum yerden alışveriş yapmak mı yoksa netteki aşırı çeşitlilik mi bilmem nette alışverişi seviyorum.
Bugün sizlere ekrandaki.com diye bir siteden bahsetmek istiyorum. Belki birçoğumuz biliyoruz bu siteyi uzun zamandır girmeyenler için hatırlatıcı olur belki.. Gece ve gündüz kıyafet seçenekleri olsa da asıl ön planda olan gece kıyafetleri oluyor. Özellikle ekranlarda görüp aşık olduğunuz kıyafet ve takılara da rastlamak mümkün. Benim bugün dikkatimi çeken ise kız çocukların özel günlerine kullanılabilecek çok güzel elbiselerdi. Sizlerle de paylaşmak istedim. Annelere buradan duyurulur..

Hiç yorum yok: