STİL SAHİBİ BAYANLAR

Daha şık, alımlı ve stil sahibi görünmenin yolları..



19 Ekim 2010

KIZIL SAÇLI GÜZEL

Rihanna'nın saçları iyice uzamaya başladı. Bir süredir kızıl rengi değiştirmediğine göre sevdi sanırım bu rengi. İlk baştaki garip gelse de ben de alıştım kendisini böyle görmeye. Kızıl saçla koyu renk oje uyumu şahane, fotoğrafta makyaj anlaşılmıyor tabii. Elbise de kendisine çok yakışmış, uzun hırka kullanmak yerine kısayı tercih etmesi elbiseyi tamamlamış. Elindeki ceketten de anlaşılacağı gibi herşey aynı ton gri.. Takılar ne eksik ne fazla siz ne dersiniz??

4 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Ya takı vs bilemeyeceğim ama o kadar çok oynadıki saçları ile kel kalacak

Bakımlı Kadın dedi ki...

her zamanki gibi çok güzel görünüyor Rihanna.Ben saçlarının bu halini sevdim:)

madammoda dedi ki...

Saçlar tabii eskisinden daha iyi ama onlar kendi saçı diil benceee ;))

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

yani maalesef ünlüler imaj değişikliği yapmak zorunda oldukları için en çok nasibini saçları alıyor,

stil direktörü umarım kel kalmaz ,

bakımlı kadın bende kızılı sevdim ama bence bu renk de son günlerini yaşıyor,

madamoda peruk mu yani!!!