STİL SAHİBİ BAYANLAR

Daha şık, alımlı ve stil sahibi görünmenin yolları..



23 Ekim 2010

AMAN DİKKAT!!!

Bu ay başında hattıma Tebrikler, Kuruluşumuzdan İndirimli Gold Hediye kol saati kazandınız. Hemen 0212 347 4 346 ' yı arayın kayıt yaptırın diye bir mesaj geldi. Gönderen numara 0534 465 61 58. Ben de hemen arkadaşlarıma okudum mesajı, tabii çok mutlu olmuştum. Ama sakın arama dolandırıcıdır, bilmediğin numara aranır mı deyip izin vermediler. Ben de mesajı sildim. Dün Show tv ana haberde gördüm, insanların kredi kartı bilgilerini alıp tüm limiti kullanıyorlarmış. Aylarca bu durumdan kurtulamayan kişiler varmış. Güzel sesli, diksiyonu düzgün insanlar çıkıyormuş. Aman Dikkat!! diyorum kredi kartı bilgilerinizi lütfen kimseye vermeyiniz.
Bir diğer sizinle paylaşmak istediğim şey ise Pegasus Kart'la ilgili havaalanında beklerken sizi gafil avlayıp çok avantajlı deyip veriyorlar, tabii 2 yıl yıllık ücret yok birçok uçuşunuzda indirimler kazanıyorsunuz diyorlar benim gibi saf olanlar tabii alıyorlar:))
Bir yıldır cüzdanımda öylece duruyordu, ne zaman kullanmak istesem hiç bir avantajıyla karşılaşmadım(taksit dışında) bu ay da yıllık ücretiniz 60 tl diye bir ekstre alınca şok geçirdim. Sabah sabah henüz ayılmamıştım ki müşteri hizmetlerini aradım. Hiçbir avantajı olmayan ve iki yıl yıllık ücret almıcaz diyen kartın neden 60 tl borcu var diye sordum. Kadın anında müşteri memnuniyeti için 60 tl borcunuzu siliyorum dedi, ne yalan söyleyim böyle bir cevap beklemiyordum. Nasıl bir sistem ki bu ödeyene yazık değil mi? Aslında ben de ödeyip kartı iptal edecektim. Aman Dikkat!!Kullanmayacağınız kredi kartını almayın, bize de yazık ama..

Hiç yorum yok: